Frederikssund Festival

Velkommen til Frederikssund Festival's medarbejder-portal.

Er du allerede en del af vores festival-familie, kan du gå direkte til LOGIN og ønsker du at blive frivillig på Frederikssund Festival, skal du klikke på "NYT MEDLEM" og udfylde formularen, så vender vi tilbage til dig snarest muligt.

Du kan læse mere om vores holdbeskrivelser her.

Som frivillig på Frederikssund Festival, bliver du medlem af én stor festival-familie. Vigtigheden af at hygge sig og have det sjovt er i højsædet, samtidig med at vi sørger for at festivalens gæster får den bedst mulige oplevelse.

Ved at lægge mindst 20 timers arbejde på festivalen, fordelt over 4 dage, får du adgang til al den fede musik på festivalen, gratis medarbejder-camp, badefaciliteter, 2 drikkebilletter pr. dag, 1 medarbejder-madbillet pr. dag, al den gratis kaffe*, the* og kildevand du kan drikke hvér dag*.

Som frivillig på festivalen, har du mulighed for at arbejde enten onsdag til lørdag eller torsdag til søndag. Dine vagter bliver tilrettelagt af din nærmeste holdleder.

Ifølge foreningens vedtægter, er sidegevinsten et medlemskab i foreningen Frederikssund Festival og Støtteforeningen Frederikssund Festival, som giver dig stemmeret på generalforsamlingen** hvis du arbejder 20 timer henover 4 dage.

Vi gør vores bedste for at tage godt imod nye frivillige medarbejdere og vi er altid klar til at svare på spørgsmål – kontakt Sabina Ruggeri på hr@frederikssund-festival.dk

Vi glæder os til at arbejde sammen med dig, og lige så vigtigt, at skabe en fest sammen med dig – vi garanterer dig al den hygge og stemning du kan drømme om.

*Til alle med medarbejderskilt
** Du skal være fyldt 16 år.